gzmdny 3buçuk aylıkken başladı bizim , tahliller temiz ağzında bişey yok ama yemiyordu. Sadece uykuda yedirebildim, 4 ayda kan damlasına geçtik yavaş yavaş iştahı açıldı, 2 hafta güzel yedi . 5aya girdik şimdi yine yemiyor 🥹 artık uykuda sa almıyor hemen uyanıyor kafayı yicem , 2 gündür kırmızı balık açıyorum ona bakarak yiyor, yoksa 6 saat aç kalıyor 1 ölçek içip bırakıyor. Sinirlerim yıprandı, yarın doktora gideceğiz bakalım ne diyecek. Büyüdükçe uykuda da asla içmiyor arkadaşlar