Merhabalar, 23 günlük bebeğim var. Ve hala sarılığı devam ediyor😕 Ilk gunlerdeki gibi uyumuyor, hatta aksam saatlerinde huysuzlaniyor, agliyor uyumak istemiyor. Agladikca ve istedikce emziriyorum. Bence sutum yetiyor. Cunku bir mememden emzirirken digerinden sut geliyor ve bazen emzirdigim mememden sut kendiliginden fiskiriyor. Ama bence sorun surda; kizim mememde maksimum 10 dk emiyor. Daha fazlasi icin zorladigimda emmiyor. Gunduz zaman tutmuyorum, genelde saatte emziriyorum. Gece 2 saatte emziriyorum. Saatte ya da 2 saatte 5-10 dk emdigi icin mi doymuyor da sariligi devam ediyor acaba🧐