Geçtiğimiz yaz oğluma tuvalet eğitimi vermiştim kendi tuvaletini söylüyordu ta ki 1,5 ay öncesine kadar şimdi kakasını çişini sürekli altına yapıyor oğlum 3,5 yaşında 19 günlük bi de bebeğim var aşırı şekilde zorlanmaya başladım güzellikle anlatıyorum anne bir daha yapmayacağım tuvalete yapacağım diyor kaç defa güzellikle anlattım yok bir kaç defa sert bir dille uyardım tuvalete yapacağım diyor yine aynı ya inanın artık geri bez mi taksam diye düşünüyorum gerçekten çok yoruldum bu bir atak dönemimi var mı bunu yaşayan annelerimiz geçici bir süreç mi ne yapmam lazım oğlum tuvaletini altına kaçırınca nasıl tepki vermem lazım inanın artık çok çıkmaza girdim bana bi akıl verin