babymiracle Merhaba arkadaşlar 1 ay içerisinde 3. Regl oldum kandın doğumdan randevu aldım yarın gidicem ama çok korkuyorum bu tarz bi şey başına gelen oldu mu sebebi ne olabilir? Yaşayan var mı acaba