2 ay 22 günlük bir bebeğim var iki gündür aşırı derecede ağlıyor yırtınıyor resmen ağlamaktan gözleri kızarıyor ağlarken yorulup öyle uyuyor mahalleliyi sesiyle inletiyor o derece bende napacağımı bilmiyorum çektiğim vicdan azabını anlatamam o ağladıkça susmadıkça ben ölüyorum çok zor bi durum benimde en korktuğum şeydi başıma geldi sizi korkutmak istemem ama çok zor bi süreç dua ediyorum Allah ım bundan daha kötü bir gün yaşamayayım diye psikolojik olarak bitmiş durumdayım 🥰