Esraprm Kızlar 14 aylık oğlum var. Gündüz uykularında kaldırmasak daha uyuyacak. Sabahları da işe gitmeden önce emzirmek adına da uyandırıyorum. 2 uyku yapıyoruz. Bu durum normal mi neden böyle deneyimi olan var mı?
ilaydaaltann_ Esraprm 2 uyku olduğundan mi acaba uyanamiyor. Kızım da 14 aylık biz tek uyku yapıyoruz uzun uzun uyuyor bi defa alıyor uykusunu