aleksandralarossa Kızlar bebeğim 2 bucuk yaşında emmeyi bıraktıktan sonra uyku arasında biberon vermeye başladım. Ve gece uyanmaları hiç azalmıyor. 4 5 kere kalkıp biberon veriyorum 😔 nasıl aşıcaz neler yaptınız fikir verin lütfen 😩
aleksandralarossa aleksandralarossa 6 ay oldu nerdeyse emmeyi bırakalı ama gece beslenmesi istiyor su versem hayır mama ver diyo
Aslicamm aleksandralarossa ben 2 yaşında emzirmeyi de gece beslemeyi de kestim ama hala kesintisiz uyumuyor (2 aydır) onu da belirtmek isterim:)
Karla aleksandralarossa yaa işte asıl yanlışı orda yapıyporuz. Memeden kesince yerine hiçbir şey koymamak lazım. Bu sefer ona uyanıyorlar😭
aleksandralarossa Karla emzirmekten daha kolay en azından memeden ayrılınca uyanma derdi yok ama 1 2 de degil 4 5 oluyo 😣
FadiXx aleksandralarossa memeden kesince su dahi vermeyin diyorlar bu sefer onu alışkanlık ediniyor. 2-3 gün sabredeceksin maalesef vermeyip o şekil alışıyorlar.
Alerjikrinit aleksandralarossa biberon vermeye başladığınız için uyanıyor. Vermeyeceksiniz . Benim oğlum yüz kere uyanırdı biz su teklif ederek bıraktırdık bir kaç gece su için kalktı şimdi de susayınca kalkar 3.gece kesintisiz uyumuştu
Alerjikrinit aleksandralarossa şimdi şöyle anlatayım yorumlarınızdan yola çıkarak. Benim oğlumda ilk gece tamam anne deyip su içmedi elbette sizin öncelikle kararlı olmanız gerek siz ağlayacak diye çekinirseniz olmaz. İlk gece 1 saat aralıksız ağladı ama vermedik. İkinci uyanışında daha az uyanık kaldı ama hep çok ağladı. Apartmandakilere sütten keseceğinizi önceden söyleyip kusura bakmayın deyin 1 hafta ağlayabilşr. Eş yardımı çok önemli o da yardımcı olmalı.
defnevedoruk aleksandralarossa iste bu yüzden 10 aylıkken gece beslenmesini kestim🥺 hatta doktoru 6. ayından sonra gece beslenmesine gerek yok demisti
aleksandralarossa defnevedoruk bizim ki sadece gece emiyodu anne sütünden mahrum kalmasın diye 1 bucuk yıl sadece gece emzirdim
livanurvealpinannesi61 aleksandralarossa biberonu direk kaldırın. Gece beslenmesi çok zararlı. Çoktan kesmeniz lazımdı. Ağlıyor diye verirseniz durumu aşamazsınız ki