neslihanada bi an kendimi gördüm 4. Aya girdik bizde kesildi ama sizin gibi ilk 3 ay surunduk resmen. Bizde önce gaz damlası sonra relaktaz damla kullandık. Laktoz sindiremiyorum olabilir dedi. Biz hem onu hem gaz damlasını verdil geçmedi bi tık azaldı. Sonra sarılık 40 güne yakin sürünce başla bi doktor 24 saat anne sutunu kes mama ver dedi öyle yaptım baktım çocuk mama verince sakinledi uyuyor. Onda da laktoz var o ağlamalar gaz olmadı çocukta değişik bi psikolojiye girdim sonra sütüm iyi gelmiyor diye halbuki hiç alakası da yokmuş. Baya açmış çocuk ben süt yetiyor sanıyorum ama benim bebeğim doyumsuz olması gerekenden fazla beslenmek isteyen bi bebekmis baya da açmış. Mama vermeye başladım hepsi geçti gene oldu gaz sancısı tamamen yediklerimi ilgili bakliyat yersem oluyor. Ama öyle sabahlara kadar ağlama fon makinesi elektirikli süpürge vs vs hiç birine gerek te yokmuş dedim. Bi de öyle bi döngü oluyor ki emzir gaz çıkartmayı dene o ara uyanıyor tekrar emerek uyumak istiyor yeniden emzir sonra hıçkırık geliyor gene emzir gene gaz çıkart sürekli memede kucakta çıkamadık döngüden. Emzikte biz 4 tane aldık en son markasiz bi emzik tuttu mini city de 2 li satılıyor hatta. Diğer damarlı olanları diliyle itti midesini bulandırdı. Bizde emzik vermek istemedik ağız yapısını bozmasın sürekli plastik cignemesin diye ama öyle olmuyormuş. Doktor emzikde gazi hafifletir dedi. Emzigi de sadece uykuya dalarken istiyor. Öyle aktif alıp susan bi bebek değil.