Benim oğlumun düşük çıktı ve oğlumu korumam gerek ömür boyu yememesi gerek bende emzirme döneminde tüketmemeliyim. Genelde erkek çocuklarında oluyor diye okumuştum cinsiyetini merak ettim ondan sordum. Değerlerinin iyi çıkmasına çok sevindim. Değeri kaçtı acaba?