Sudee00 evet yarın da randevu aldım vereceğim kan yine de sol yumurtalıkta kist var ondan dolayı gelmiyor ya da iki tane ilaç kullanıyorum hormon ile alakalı ondan olabilir 2 tane çocuğum var zaten korunuyoruz beklemiyordum bebek ondan test yaptım görünürde yok Allah olmayanlara nasip etsin inşallah 🙏🙏