1,5 ay önce kızımı kesi tırmaladı sokak kedisiydi çok küçük iğne ucu kadar kanlandı gibi oldu doktorumuz doku bozulduğu ve kanadığı için aşı yaptırmam gerektiğini söyledi 4 doz aşı oldu kızım. İlk dozda çok az bir ateş yaptı ama diğerlerinde hiçbir sorun olmadı çok şükür. Bu arada kesinlikle riske atmamakta iyi yapmışsınız doktorumuz dedi ki veteriner arkadaşı sçylemiş sokak hayvanları hiçbir şekilde takip edilemiyormuş artık yani çok üremelerinden dolayı kontrolden çıkmış anlayacağınız ne çocuğunuz nede siz yaklaşmayın demiş. Allah korusun çok kötü birşey kuduz riske atılacak birşey değil. Geçmiş olsun bu arada 🤍