Ecekus_mom Merhaba anneler, kızım 4 buçuk aylık fakat halen dönmüyor doktor dönmesi gerek dedi ama biraz toplu bir bebek ondan da dönemiyor olabilir dedi. Sizin bebişler ne zaman döndü? Dönmesi için özel ilgilendiniz mi acaba?
aleynaa34 Ecekus_mom benim oğlum 1 aylık. Şuan dönmeye başladı. Yani iki yana dönüyo. Babası sürekli oyun oynarken yaptiriyodu ona. O şekilde alıştı sanırım
arasardaannesi Ecekus_mom egzersiz yaptırın ama cokda gec kalmadı daha kucuk bnm ılk oglum 6 aylıkken dönmeye basladı🌺
nanelisekerr_ Ecekus_mom her bebeğim gelişimi farklı doktorunuz abartmış bence. Benim bebe de 4 buçuk aylık dönmedi henüz.
yagmuryigitalp Ecekus_mom 3ay 16gunluguz 2nci ayında dönmeye basldi bu zmna kadr 6kez döndü daha dönmedi bazı dönüyor bazı dönmüyor yüz üstü koyuyorum o şekilde bazı dönüyor sırt üstü koyuncada ayaklrni tutup yan yatrior kendini kafasını kaldrmaya calisio yatigi yerden korkuom belini kırar die hemen itiom
Ecekus_mom aleynaa34 maşaallah sizinki de pek erken dönmüş, ben de egzersiz yaptırayım oyun oynarken belki alışır
aleynaa34 Ecekus_mom evet kucagniza dizlerinizin ustune kafasini koyun ayakları gogsunuze gelsin. İki kolunuzu da yanlardan destek verip bir kaç kere kendiniz döndürün sesler çıkararak dikkatini çeksin. Bi süre sonra onu kendi yapmaya basliyo ☺️
Ecekus_mom arasardaannesi böyle tembel olacak diye korkuyorum :) ben elimle hafif ittiriyorum dönsün diye yok itelemiyor kendini, totişini kaldırası yok henüz :)
arasardaannesi Ecekus_mom bnm ıkıncıde 3–4 arası dönmeye basladı erkncıydı abısınden.ılk dönduklerı zamn gerı dönemıo bıde aglıolar sonra bız dönduruoz tekrar dönuo yıne aglıodu😊🌺
UmutErdeminAnnesi 4 buçuk aylık benim de oğlum. Toplu bi bebek. Hiç dönesi yok gibi 🤣 canınızı sıkmayın her bebek farklı