Kızlar benim bebeğim 3 aylık çokkk travmatik bir doğum yaptım kabus gibiydi.Ama bu düşüncelerim doğum şeklimden çok sorumlulukların ağır gelişinden kaynaklı oldu.Doğum yaptığımdan beri kesinlikle 2. çocuk istemem diyorum herkes ilerde mutlaka istersin diyor ama ben hiç zannetmiyorum.Oğluma deli gibi aşığım çok da güzel bakıyorum bebeğime ama mesela asla 2.kez anne olmak istemem.24 yaşındayım 3 yıllık evliyim bütün gençliğimi evde çocuklara bakarak tüketip 35imi görmek istemem mesela.Dünyaya bir kere geliyorum en güzel yaşlarımda tek amacımın çocuk büyütmek olmasını genel olarak eve tıkılmayı,5 dakika boş kalmaya bile ihtiyacımın olmasını,kocamla ebeveynlik yaparken ister istemez çift olmaktan uzaklaşmak zorunda kalmayı istemiyorum mesela ben mi sıkıntılıyım yoksa herkes mi çok fedakar?😂Allah oğluma sağlık versin ama bu bana yetti diyorum benim anneliğim oğluma kadarmış gibi düşünüyorum hatta 2.bebek düşüncesi çok korkunç geliyor :/