pinkbutterfly06 Kızlar gebelik boyunca 12 kg aldım 68 ile doğuma girdim bebeğim 3,540 doğdu suan kilom 62 bebeğin eşi suyu osu busu nereye gitti ayy 😂 bide hiç ödemim yoktu doğumdan sonra oldu bacaklarım özellikle nasıl gidecek bu kilolar yaa 😂
gokceege pinkbutterfly06 gitmiyor canım bende 75 ile doğuma girdim tam 30 kilo aldım hamilelikte 10 kilosu gitmiş sadece…10 ay oldu doğum yapalı 😂
karaggoz pinkbutterfly06 of bende 54 ile doğuma girdim şimdi kızım 7 aylık ben 39 kilo oldum nasıl oldu bu anlamadım ne göbek var ne basen eşim balık etli istiyor bende öyle olmak istiyorum ne yapmam lazım ya
ozlemgg ben de tam tersi doğumdan sonra birden bire tığ gibi oldum hatta yüzüm gözüm çökmüştü ama emzirirken o kadar içim bayılıyor ki habire ağzıma bişeyler atmaktan kilo aldım :( emzirme sonlanana kadar da veremem gibi duruyor :(
Deryaumay ozlemgg ay aynı ben doğumdan çıktım 10 kg verdim 62 kere geldim bebek 14 aylık şimdi yine aldım 70 oldum kan değerlerine bakıldı emzirirken içim bayılıyor hala yiyorum valla yapacak bir şey yok