Birdunyabircennetannesi bebegiminbesigicamdan Devlette bana anestezi vereceklerdi ama işte durum saçma sapan hal aldığı için bana da anestezi vermediler Normalde kürtajda anestezi verilmesi gerekiyor olması gereken bu şekilde aslında
1pankek1cilek Fatiss ben 3 kere yaşadım ilk bebeğim kendiliğinden düştü ilaç falan olmadan 2.ci kürtaj oldu boş gebelikten dolayı 3. De ilaçla düşük yaptırdılar bebeğin kalp atışları durduğu için sonra kanamam durmadığı için kürtaja alındım. İlaçla düşük en kolayı ve ağrısız olanıydı benim için. İnşallah sağlıkla dön evine. Psikolojik olarak yıpranıyor insan
sezer2022 Fatiss geçmiş olsun canım maalesef benimde öyle olmuştu 🥺 sabah bi ilaç verdiler, öğleden sonra da almışlardı bebeğimi
dryglnc Fatiss korkma canım bende 2 kez yaşadım biri 8 biri 10 haftalıktı. Önce serum veriyorlar ağrı kesici sonra vajinadan jelle birlikte ilaç koyuyorlar. Biraz uzun sürüyor bekliyorsun o üzücü ve yıpratıcı oluyor ben çok ağlamıştım🥺adet ağrısı gibi ağrı oluyor öyle çok değil. Sonra o parça düşüyor çok küçük olduğu için içerde parça kalmadı bende. Dr ultrasonla baktı temizdi. 1 hafta kadar yoğun kanama oldu ve bitti. Korkma yani üzme kendini de dünyada nasibi olan geliyor. Allah sağlıkla doğru zamanda göndersin bebişini🙏
elbay53 Fatiss aynı haftada malesef ben de yaşadım aynı durumu.agızdan dil altı hapı gibi bi hap veriyorlar.aynı haptan bir tane de vajınaya yerleştiriyor hemşire..sürekli serum takılı oluyo sizde kanama başlayınca haber vermenız ıstenıuo..bırkac saat sonra sıddetli ağrı oluyo ve sıze kanama başlıyor..parça halinde düşüyor..ben genetik test ıstemıstım bu nedenle bır kap vermıslerdı ısrarımı yapmam ıcın sürekli o kaba yapıyordum.gercekten prikolojın olarak yıpratıcı bır süreç…parçalar düşerken hissediyorsunuz görüyorsunuz….sonra ebe çatalla çıkarıp ıcımde parça kaldı mı diye o biraz parça çıkarmıştı ultrasonla bakıp..ardından amelıyathane hafif bı sedasyonla rahim temizleniyor…Allah yardımcınız olsun dua edeceğim
elbay53 anestezi almadan kürtajı sakın kabul etmeyin çok sancılı bır süreç..çatalda ebe parça çıkarırken ölüyorum sandım…anestezi en rahatı
Luna17 Kızlar kaç haftalıga kadar hapla düşük yaptırılabiliyor biliyor musunuz? Bizde korunuyorduk anca hamile olduguöu öğrendim, yarın doktora gideceğim saglıklı mı değil mi bilmiyorum henuz
Dfncgdm2022 Fatiss benım de 8 haftalıktı kalbı durmustu yada olusmamıstı bılınmıyordu ama benmım cok kotı karnım agrıyordu bırde asırı derece kanamam vardı bır kere devlete gıttım acıl kadın dogum anlamadı bıle benı eve yolladı baktım agrıdan duramıyorum esım aldı ozele getırdı orda bana zaten dusuk oldugunu kurtajı kabul edersen senı hemen alacam dedı ben gırdım anestezı de verdıler hıc nır sey hıssetmedım odaya geldgmde de gayet ıyıydım normal hayatıma devam ettım🙏sana da cok cok gecmıs olsun ama hapla dusurme olayında bır cok yasayan tanıdım zorlu gecmıstı demıstı ınsallah sen kolay atlatırsın cnm
Luna17 Kızlar doktor bana ilaçların toplatıldıgını yasaklandı dedi bu nedenle anestezi kürtaj önerdi. İlaç kullanan var mı varsa adı nedir ve en gec ne zaman kullanmam lazım