hayatg biriki 3 tane mama değiştirdik, ilk aptamil kullandık o aşırı gaz yaptı, sonra sma kullanalım dedik onuda hiç içmedi şuan bebelac kullanıyoruz ama hâlâ gaz sıkıntısı var malesef
Ayseguloprl EcrinMelek1- ilk zamanlar inek sütü verdim kaynanamlarda vardı inek şimdi satıldığı için market sütü alıyorum çünkü maalesef mandıralarda inek sütünün yağını alıyorlar temiz oldukları kanaatine de güvenemiyorum
EcrinMelek1- @Ayseguloprl anladım teşekkür ederim dün kendi doktoruma da sordum kan tahlili vermiştik sonuçları göstermeye gitmiştik değerler güzel çıkınca günde bir bardak içebilir dedi bizimde annemin baktığı inekler var kurbandan sonra satacaklar ama az da olsa oraya gidince denemek istiyorum alerji yada hazımsızlık yapacak mı diye eğer yapmazsa bı çiftlik var ordan almayı düşünüyorum
EcrinMelek1- @biriki doktorumuz günde bir bardak içebilir dedi önce annemin baktığı ineğin sütünü deniycem onlar satacak bayramdan sonra ordan getirdiğim süt bitince çiftlik var ordan almayı düşünüyorum bakalım deniycem
buseyrdmc hayatg gün içi kahvaltı yemek ara ögün akşam yemeği tarzında ilerliyoruz tam 1 yaşına girdiğinde mamayı kestim şuan sadece gece 1 2 kez süt veriyorum içine pekmez ve hafif bal koyuyorum inekten sagılmış taze süt bu arada her hangi bir kabızlık yaşamadık kilo alımı da gayet iyi suyla falan karıştırmaya gerek yok bence kabız olmasın diye çoğu kesim su ile karıştırın diyor eğer alerjisi yoksa verebilirsiniz geceleri uyanmadıkça beslenme için uyandırmaya da gerek yok artık