Nonames05 Verdikleri d vitamini gaz ve kabızlık yapıyor olabilir mi 1 kere kullandım çocugun huyu değişti
fatmaglll Nonames05 genel olarak ilaçlar yapıyor ama ben sağlık ocağınınkini değilde ocean kullanıyorum
larindidems Nonames05 sağlık ocağındakilerin içeriği temiz değil ayçiçek yağı var biz d vitamini de demir ilacıda ocean kullanıyoruz
Nonames05 nanelisekerr_ 1 kere içirdim 2 gündür kaka yapmada zorluk yasıyor ne zaman etkisi gecer acaba:(
nanelisekerr_ Nonames05 yani kanizliktan ziyade içeriği temiz değil ve kabız gaz yapar . Ondan özel eczaneden aliniliyor
Seher11 Nonames05 evet canım ebemiz uyarmıştı kabızlık yapabilir diye. Ama biz kullanmadık özel aldık Ocean
Bebegim3535 Nonames05 benim bebeğim gazlıydı. Sağlık ocağının verdiği d vitaminini kullanmaya başlayınca gazının arttığını farkettim. Hemen doktorumuza danıştık. Bazı bebeklerde gaz yaptığını söyledi ve hemen değiştirdi. Çok şükür düzeldi.
mysaa Nonames05 herkes öyle söylüyor benimkinde sorun olmadı takip ettim o yüzden değiştirmedim. İçer içmez mi sorun başlıyor sizde