eylemy Bebeğim 6.5 aylık seste emmiyor ya da yanımızda biri varsa emmek istemiyor. Gece gündüz en ufak bir sese uyanıyor. Bu durumu yaşayan var mı? Çözüm önerisi olan varsa lütfen yazın 🙏🏻
esila48 eylemy valla aynı durumdayım 3 yaşında abisi var ses yaptığı an emmeyi bırakır hemen uyanır farklı bir ortamda asla emmez . Sesli bir ortamda emmez Bi yere giderken güzel emzirieyorum eve gelince emiyor tekrar yoksa dışarıda yarım yamalak emiyor
esila48 eylemy 7 aylık oldu 5. Aydan beri böyle. Sakin sessiz bir yere geçince Bi 5 dakika emer ama ses olunca hemen bırakır 1 saat kadar memeye yanasmaz
eylemy esila48 ay biz de aynıyız maalesef. Çok zorlanıyorum artık dışarda hiçbir şekilde emmiyor. Evde yanımızda biri varsa emmiyor. Zaten genel olarak uykuluyken emiyor. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Emzirme danışmanından destek almak istedim büyük diye yanaşmadılar.