rabis004 Kızlar oğlumun iki baş parmağındaki tırnaklar böyle olmuş nedir bu bilen var mı düşüyor mu anlamadım
1bebe1kedi rabis004 Yere vurmuş olabilir mi? Kırılmış gibi duruyor. Benim oğlum devamlı ayaklarını yere vuruyor baş parmaklarının tırnakları kırılıyor.
Deletedmom_113 rabis004 vitamin eksikliğidir yegenimde de oldu doktor vitamin yazdı kullandıktan sonra geçti
rabis004 1bebe1kedi Daha 9 buçuk aylık emekleme yok vurduğunu düşünmüyorum çünkü iki baş parmağı da aynı bu şekilde
1bebe1kedi rabis004 benim bebeğim de 7 aylık olacak emeklemiyor henüz ama yüz üstü oynarken ayaklarını yere vuruyor devamlı. Onun da böyle olduğu için sormak istedim.
rabis004 1bebe1kedi inan ki yüz üstü bile durmayı sevmiyor döne döne gidiyor. Dediğiniz gibi de olabilir belki ben farketmemisimdir😊
Bafrapidesi Aynisi bnim bebegimdede vardi ama dogdugunda da vardi suan 7bucuk aylik tirnagi uzadikca assagya indi enson gecen hafta kendilignden dusmus suan normal trnagi sanki iki katman tirnak var gbiydi