happy___ ozummm organik boyayla sadece üstleri boyadım çok az sürdüm görünen yerleri. Öyle izin verdi doktor.
kuzeyardenn ozummm ben ombre yaptırdım o zamanlar oğlum ağırlıklı mana yiyordu gece sabah gitmeden sağmıştım bir de akşam sağmıştım sütümü bir sorun yaşamadım açıkçası
ozummm kuzeyardenn bana doktor kitaplarda yazılana göre 6 ay boya surulmez dedi ama çok onemsemedi boya yaptırmayı
kuzeyardenn ozummm açıkçası ben sormamıştım detaylı bir şekilde :( o zamanlar çok emmiyordu oğlum belki ondan da olabilir