Kızlar oğlum 8 aylık oldu doğduğu günden beri sma comfort mama kullanıyoruz 6.aydan sonra 2 numarasına geçtik ama mamayı bulamiyoruz kargo falan geç geliyor aşırı stres oluyorum mama değişikliği yapsam acaba ilk zamanlar çok aşırı gazlı bı bebekti o yüzden bu mamaya başladık çok da memnun kaldık ücreti de çok çok arttı zaten ek gıdaya başladık günde 3 kez falan mama içiyor kalan beslenmesi çorba ara öğün gibi Bebelac Aptamil hipp birine geçmek istiyorum ama