_tosbiginannesi_ Eteklerin hepsi kışlıktır. Elbiselerin de bazıları son bahar kış mevsimi için daha uygun. İhtiyaçtan dolayı uygun fiyatlara yardımcı olacağım 🌸 Ütü yapamadım kusura bakmayın 🌼