Rabia_annesi Kızlar herkese merhaba size bir şey sormak istiyorum siz bebeğinizi banyoya nasıl alıştırdınız .Kızım 19 aylık olucak banyoya daha girer girmez bağırıyor nasıl alıştırabilirim su daha dökülmeden bağırıyor
Ayseguloprl Rabia_annesi ilk zamanlar asla sevmiyor ve korkuyordu 3aylıktı alıştırdığım sıra banyo vakti geldiğinde üstünü çıkartırtıp şimdi bıcı bıcı zamanı diyerek şarkılar söyleyerek banyoya götürürdüm ve üstümde eşofman olacak şekilde dizlerime koyar öyle yıkardım şarkılar devam ediyor tabi çıkana kadar yanında olmam ona güven verdi diye düşünüyorum şimdi 14aylık suyu dehşet çok seviyor yere oturduğu gibi hemen suyla oynuyor