Kızlar adetime 4 gün kala erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı bugün adet günüm olmadım dün sağlık ocağında kan verdim bugün sonuca baktım doktor hamilelik var dedi ama beta daha düşük dedi cuma günü tekrar kan verecem. Şimdi son adet tarihime göre hesapladığımda 4 haftalık falan oluyor ama doktor daha yeni 3 4 günlük dedi anlamdım bu nasıl oluyor yardımcı olurmusunuz.