bsradm Kızlar pusetten normal bebek arabasına ne zaman geçiş yaptınız bebeğim 2 aylık şuan küçük ama ne zaman geçebilirim acaba 🤔
seizetheday bsradm illa puseti olması gerekmiyor ben tam yatabilen kullanıyorum gayet de doğduğu andan itibaren kullanıyorum
Zlm bsradm destekli oturmuyorsa puset onu daha sağlam tuttuğu için daha güvenli normal bebek arabası kısmı biraz daha geniş olduğu için devrilip düşme olsa da çok yüksek ya sıkı sıkı tutturmanız lazım bu da çocuğu bunaltır
bsradm seizetheday ben pusetli aldım ilk alırken kabin boy bebek arabası o yüzden tak çıkar yapıyorum sürekli sadece bebek arabasını alıp çıkmak istiyprım 😀