Newmomm345 Kızlar bebişim 4 aylık ama doğduğundan beri en az yarım saat emiyor bazen daha uzun sürüyor kilo alımı güzel ama bazen arkadaşlarımla beraber emzirirken onların 10 dk yı geçmiyor sizinkiler de böyle mi acaba
Ballilokmam11 Newmomm345 benim kızda öyleydi doymadigindan değil sütüm masallah iyi vardı ama parça parça oynuyordu😂sonra merakı başlayınca etrafa hemen işini bitirip birakmaya başladı 😂sizinde yakındır
aslisdiyebiri Newmomm345 benim oğlum 3.5 aylık doğduğundan beri 10dk yi gecirmez nadiren yarım saat oluyo ama çok nadir
melamu Newmomm345 50 günlük bebeğim genelde 10 dk bazen 20 doyuyo mu bilmem saat başı emmek istiyor çünkü
Bebegim38 Newmomm345 kilo alımı iyiyse asla sağmayın. Çünkü sağım ve bebeğin içtiği bir olmaz moraliniz bozulur. Bez sayısı dolu dolu yeterliyse kilo alımı iyiyse sorun yoktur. Süt 10 dakikada biter sonrasında rahatlamak için devam ediyordur emme ihtiyacını gideriyor
bsradm Benim iki aylık bebeğim em fazla 15 dakika emiyor genelde 6 7 8 dakika da doyuyo tek memede doktora sordum normal doyabilir az zamanda da dedi