Arkadaşlar bebeğim 4,5aylık , kaşık maması veren var mı ? Anne sütü alıyor sadece ama azaldığında normal mama yerine kaşık maması vermek istiyorum şu +4ay yazanlardan hipp in falan ya da dışarıda , bir de verince gaz cıkarma durumu nasıl oluyor yine sırtına pat pat mı yapıyorsunuz veren varsa bi yol gösterebilir mi bana