Kızlar 3nisanda doğum yaptım ve 40gunluk kanama sonrası kanama ve lekelenmeler bitmişti ama iki gün önce bildiğin regl oldum ve çok yoğun kanamam var iki gündür. Bu normal mi doğum sonrası ilk adet olduğu için midir yoksa aksi bir furum mu var acaba. Normal doğum yaptım bu arada