Doğum yapalı 25 gün oldu . Sezeryan doğum yaptım . Gözlerim hipermetrop yakını göremiyorum ama sürekli gözlük takmak zorunda değildim. Telefonu kullanırken mesela hiç ihtiyaç duymuyordum. Şimdi telefondaki yazıları göremiyorum. Doğumdan sonra oldu. Böyle bir şey yaşayan var mı . Geçer mi bu doktora mı girmeliyim.