Kızlar ehliyetim var 10 yıldır , ara ara eşim varken arabayı kullanıyorum ama anayolda falan şehir içi trafiğe hiç çıkmadım , şimdi eşim işte araba evde zaten , oğlumu okula bırakırken yürüyerek mesafe 10 dk hava çok sıcaktı , şu an çok kapandi yagmur yagacak görünüyor çıkış saatlerinde , bide 2 yaşında oğlum var bırakacak kimsem de yok burda , yürüyerek gitsek sirilsiklam olcaz , arabayla gidebilirmiyim ki acaba ya , eşimi arasam asla izin vermez zaten , napsam bilemedim , deli cesaretiyle gitsem mi diyorum ya bişey olursa diye korkuyorum da 😀