A2B4 18 aylıkken babıldama vardı. 6 ay kendim eğitim verdim babıldamalar tamamen bitti o dönem, 5′e kadar hem sözlü saymayı hem de parmakla saymayı öğrettik, sonra 10′a kadar yaydık bunu. Kavramlara geçtik. Hayvanlar, meyve ve sebzeler, renkleri öğrettik. Duyu organlarını öğrettik. 2 yaşına geldiklerinde elimizden geleni yapmış olduğumuzu düşündüğüm için özel eğitime götürdük orada ABA terapisi ile ilk etapta ikili cümleler üzerine çalıştık. Kapı aç, su ver gibi. Sonra zamanla genişledi. 3 yaşına kadar özel eğitime götürdük. Ardından dil gelişimleri geride olduğu için floortime terapisi aldırmaya başladım, 10 aydır aldırıyorum. Çok memnunum çocuklarla artık sohbet edebiliyorum. Birbirleri ile artık etkileşime giriyorlar bize ihtiyaç duymadan, dolayısıyla parktaki çocuklarla da etkileşim kurabiliyorlar.
Özel eğitim, terapiye yeni başlayan annelere de şunu demek istiyorum; pes etmeyin, parası çok süresi az diye düşünmeyin çünkü asla az değil, gittiğiniz ilk aydan itibaren tesirini görmeye başlayacaksınız. Çocuğunuzun gelişimi sadece gittiği terapi ile alakalı değil aynı zamanda sizin de çabanızla alakalıdır çünkü göreceği bir iki saat terapi ama haftanın kalanında çocuk sizle beraber olacak, o yüzden eğitmenlerin yönergelerine uyun, kendinizi her daim geliştirmeye açık olun. İnternet üzerinden eğitimler alın, kitaplar okuyun, etkinliklere katılın. Bu uzun soluklu bir süreç hemen birkaç seansta çocuk niye düzelmedi diye büyük beklentiye kapılıp kendinizi bunalıma sokmayın