Kizlar bebeğim her bulduğu yere kafa atıyor bizlere kafa atıyor orumcekte örümceğin önüne kafasını vuruyo eline bisey geçince kafasina vuruyo sürekli yapma diyorum kızıyorum daha çok yapiyo sesiz kalıyorum yine yapiyo neden yapiyo acaba ya daha disimiz de çıkmadı kız bebeğim bu arada