kızlar 1,5 yıldır nerdeyse guatr ilacı olarak euthyrox kullanıyordum. bugün doktor bana guatr ilacı olarak levotiron yazdı. ikisi arasında bir fark var mı ya sizce? ben guatr ilacı olarak euthyrox kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum. bilgisi olan anneler yardımcı olur mu lütfen.