Habibeseyit Kızlar merhaba 😍 14 günlük olduk bugün çok şükür kızımla👼 Hepimiz sağlıklı sıhhatli bebeklerimizi büyütelim inşAllah. Rabbim olmayan herkeze nasip etsin canı yürekten duam'dır💕 - Sorum şu kızlar bebeğim emerken karnı gur gur ediyo doymuyo mu diyorum ama çok şükür ki sütümde geliyor emiyo yani sürekli de veriyorum acaba bu gurlama neden bilgisi olan varmı nolur çok endişe ediyorum.. Simdiden teşekkür ederim bal anneler 🙋🏼💜
ikievlatannesiii Habibeseyit o gazdir canim gaziji cikarmaya ozen goster daha cok sanci olarak sana donuyo cunku en azindan biraz az sancisi olur cikarirsan 🤗
Habibeseyit [bilinmeyen] canim zaten emerken sürekli memegi birden cekiyo cuk ediyo ondan mi hava aliyo acaba