Elflnaaa bizde bir yaş olduk benden başka kimsenin kucağına gitmiyor babam ve kardeşimin kucağında ben olursam ve istediğini yaparlarsa gitti alışana kadar canım çıktı ama🫣 üç haftalık ailemin yanına gittim iki hafta alışma süresi geçti kim geldiyse görmeye ağladı 🥹babasında da ben geliyor muyum diye bakıyor ilgisini dağıtıyor ama gözü hep kapıda ben gelecek miyim diye 😀