Merhaba arkadaşlar. Tam olarak 39 gün çektim meme ucu yaralarını. Ağlayarak, sızlayarak, bağırarak emzirdim. Hep uçlarında kopmalar oldu, yarıklar vardı.
Gümüş kapak, Lansinoh, mumsy natural, kakao yağı, tahin yağı denedim. Hiç biri hiç bir işe yaramadı. Artık ne ümidim ne gücüm kalmıştı. Sonunda garmastan pomat denedim ve 3 günde geçti resmen. Şu an emzirirken hiç ağrı acı hissetmiyorum. Bu durumu yaşayıp bu kremi denemeyen varsa bir şans versin mutlaka. Her emzirme sonrası sürüp göğüs kalkanı kapattım. Allah herkesi kurtarsın bu dertten.