denizbebek7355 gazlı bebek zaten hep emmek ister emdikçe gazlanır vs bu böyle bir döngüdür. sizin önce bu döngüden çıkmanız lazım, yani rutin oluşturmanız lazım aç olup olmadığını öyle anlarsınız. saat başı veya 2 saatte bir. benimki 3 saatte birdi mesela Dr öyle demişti. bol masaj bol sıcak su biveya sıcak havlu bol egzersiz. bunları yapmazsanız gaz sizi daha çok zorlar.
yerine koyduğunuzda ağlıyorsa emzirmek yerine ten teması yapın. ben oğlumu gündüzleri ilk iki ay göğsümde uyuttum kendim oturarak uyudum, geceleri uyuduktan sonra beşiğine yatırdım ama her ağladığında yine göğsüme aldım. emzirmedim yanlış anlaşılmasın. kalbime doğru yatırdım öyle uyuduk . ayrıca ben emzikte kullandık böyle her seferinde emzirmek zorunda kalmadım. emmek onların iç güdüleri ve onları rahatlatıyor. eğer emzik vermek istemiyorsanız elinizi temizleyin ve parmağınızı verin.