sao Bizim de uzayan sarılığımız var 16 günlük bebeğim 5 gün hastanede fototerapi aldı, başta ben de besleme kısmında çok bocaladım sonra kendimce bişeler denedim çünkü ne deseler olmadı, ben çok sık uyandığında kendim karar verip emzirme üzerine 30 ml mama veriyorum sütümün yetmediğini doymadığını hissettiğimde. Dün tekrar doktora gittik 3 günde 200 gram almıştı kan almayalım rengi gayet güzel dedi. Bence sadece doymadığını hissettiğinizde takviye yapın.