Merhaba anneler doktorada gittim sağlık ocağında herkes farklı bir şey söylüyor ne yapacağımı şaşırdım. Bebeğim 5. Ayına girdi 5. Ayına kadar her ay düzenli kilo alıyordu boyu ve kafa çevresinin gelişimi gayet iyiydi fakat bu ay hiç gelişmemiş 4. Ayın başındaki gibi sadece anne sütü ile besleniyor. Sütüm geliyor bez sayısı gün içerisinde muhakkak en az 5 oluyor sık sıkta emziriyorum sütümde geliyor emzirdikten sonra tişörtüme de akıyor. Doktor mama ver dedi sütün yetmiyordur ama bebeğim ağlamıyor gayet mutlu ve hareketli mama denedim hiç tadını bilmediği için reddetti benim gibi bir durum yaşayan var mı bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim çünkü doktor gezmekten farklı düşünceler duymaktan bıktım çözümde sunmuyorlar ne yapsam bilmiyorum 1 ay daha bekleyip bebeğimin dahada geride kalmasını istemiyorum