ida160623 Lojmanda değilim oturdum ama. Erzurum’da oturdum, TOKİ evlerinde eski yapısız bakımsız biz elden geçirmiştik oturulacak düzeye gelmişti. Isınma sorunu hiç yaşamadık. Paralı Bahçeli güvenlikli siteyi, polis kulübesinde nöbetçiler oluyordu her zaman. Her ilin ilçenin imkanı farklı olur. 2021 yılında 400 tl falandı. O konuda güncelleme yapılıyoe diye okumuştum kiralae fazla lojman düşük diye bir orta yol bulunacakmış. Hakkınızda hayırlısı olsun