Merhaba kızlar… ben doğumdan 3.5 ay sonra ilk adetimi görmeye başladım. Ama kanama çok yoğun gibi geldi bana. Sizde de öyle olmuş muydu ilk adetin yoğun kanamayla olması normal mi? Bir de adet yüzünden sütüm azaldı normal diyorlar adet bitiminde tekrar artar mı? Yaşayanınız var mı? Ama bakın lohusa kanamasını sormuyorum yazmadan önce konuyu forumda arattım herkes lohusa kanamasıyla adeti karistirmis.