Buseespi Kızlar iyi günler arkadaşıöın düğünü var abiye almayı düşünüyoruö ama fiyatlar oldukça pahalı ikinci el abiyesini satmak isteyen varmı acaba 163 boy 85 kiloyum. Tek gün için o kadar para vermek istemiyorum