svgmi Arkadaşlar 2022 de doğum yaptım 120 gün sigortalı olduğum halde yatmadı 1 ay önce 2.çocuğum oldu bundada yatmadı böyle bişey başına gelen varmı eşimede yatmamış
Eymencvk svgmi sgk gidip sordum doğum raporu vsrdı elimde hatta rapor param bike yatmazdı hastaneden doğum sonraı rapor alıp iş yeşrne beriyorsnuz onlar giriş yapıyor sonra yatıyor tanımlı hesap varsa oraya yoksa ptt e
Gamzeeeee96 svgmi yok maaş hesabıma yattı para isterseniz doğum paranızı rapor bitiş tarihinden sonra toplu şekikde, isterseniz de maaş gibi her ay da yatırmalarını isteyebilirsiniz iş yerinizden