zehrayamac09 guvendiginiz bi kreşse iyi tabi ama bu zamanda guvenemiyorum şahsen,neler neler goruyoruz duyuyoruz haberlerde :( 2 yasinda daha bebek vursalar kizsalar kotu davransalar veya cocuklari basi bos odada birakip gitseler,cocuklar birbirlerini dovseler Allahim hayal gucum degil bunlar 😬anlatamaz derdini. Ben cesaret edemem 😣