aannis ay kontrolüne gitmiyor musunuz? sırayla iki tarafa yatırmanız gerektiğini bilmiyor musunuz? yani ben ne kadar önlem alsamda bizim de hafif bombe oldu. 3. ay kontrolünde doktorum düzeltmem gerektiğini ileri zamanlarda kaskla ancak düzelebileceğini ve kaskında 3 bin dolar olduğunu söyledi. 1 yaşa kadar kafatası gelişimi devam ediyor. dönmeyi öğrenene kadar bebekleri bizim sağa ve sola doğru yatırmamız gerekiyor. bizim 1 ay da toparladı. kendiliğinden geçen bir şey değil yani anlayacağınız. düzeldi diye de çevirmeyi bırakacak değilim, dediğim gibi dönmeyi öğrenene kadar özen göstermek gerekiyor.