Ben calisiyoken altın borcumuz vardı.yarim altın ben alırdım yarım altın eşim alirdi borcumuza verirdik.esim kalan parasiyla elektrik su doğalgaz mutfak masrafı araba masrafı karşılardı.bende kalan paramla çocuklarıma ihtiyacı olan şeyleri alırdım,kendime harcardim,eşime veya sevdiklerime hediye alırdım.hesabimda da biraz birakip,kalan parama da eşime demeden bir çeyrek falan yapıp atardım bir kenara.borc harici harcama yapmadigim ay olduğunda kendime altın bilekli küpe vs aldım. Çift maaş çok iyiydi bizim için.hem borç ödeyip,hem eksiklerimizi alıp hemde biriktirmistik.suan bebisten dolayı evdeyim eşim giderleri karsilar benim hesabıma harçlık atar,kalanı da altın yapıp koyarız