zaynmom 6 aylıkken yumurta verdim, dediğiniz gibi kanlı kaka yaptı, doktor besin alerjisi dedi ve yumurtayı 2-3 ay verme sonra dene demişti. Tekrar verdiğimde sıkıntı olmamıltı. Sonra 8 aylıkken de kıymaya alerji oldu onada ara verdim sonra düzeldi. Sizde takip edin bakalım yarın yine olacak mı , kabak vermeyin bir süre