eliflikli Selammm kızlar goon kullanıyorum çok memnunum ama biraz zam gelmiş paddlers markasını keşfettim biraz daha uygun. İkisini de kullanan ya da paddlers deneyimleyen var mı aranızda ??
pivpivpivahmedmuhsin eliflikli Ben Paddlers’dan hiç memnun kalmadım. Kağıt gibi bir şey. Goon da pek beğenmemiştim. Yapısı dokusu güzel ama o da sızdırma sorunu yapmıştı. Paddlers’ı tavsiye etmem açıkçası. Denemek isterseniz en az olan paketi alıp deneyin.
pivpivpivahmedmuhsin eliflikli Rica ederim. Yani bebeğinizin poposu rahat olsun istiyorsanız uzak durmanız daha iyi. Gerçekten konforsuz. Goon daha iyi. 🌸
pivpivpivahmedmuhsin sumeyyesummer Molfix Pure&Soft güzeldi ama oğlumun pişiği asla geçmedi. Rossmann’da Babydream marka bebek bezi var. Gerçekten çok kaliteli bir bez. Ama ben risk almak istemediğim için Prima’ya geri döndüm. Onu tavsiye edebilirim. 🌸