Birkucukbebekmeselesi Biz de aynıyız oğlum 20 aylık. Isırıyor, çimdikliyor, vuruyor, elimizi yüzümüzü çiziyor ve en çok dert yandığım saç çekiyor. Geçenler de ben de saçımı çektiği için ağlamıştım 🥲Çözüm bulamıyorum asla. Sadece saçımı çekerken mecbur gıdıklıyorum öyle bırakıyor. Ne zaman geçer ne zaman unutur bunları bilen varsa söylesin