Kızlar geçen hafta antibiyotik kullandık yarın da kontrolü vardı kızımın. Balgam kuru öksürük için kullandık başka bir şey yoktu. Sabah 5 de kusmaya başladı safra çıkana kadar kustu. Acile gittik iğne yaptılar idrar istedi veremedik şimdi de bir şey yemiyor öğürme geliyo kusma yok. Farklı bişey de yemedi bi hastalık belirtisi de yok ne olmuş olabilir